Všeobecné obchodní podmínky pro služby Kinisi

Všeobecné obchodní podmínky KINISI poskytování služeb péče o zdraví a souvisejících služeb v provozovnách Horní Počernice a Nové Butovice.

Poskytovatelem se rozumí (v závislosti na místě poskytování služeb)

Pro provozovnu Horní Počernice
Kinisi s.r.o.
IČ: 06024700
sídlem Plkovská 2934/1, 193 00 Praha 9
zapsaná v OR u MS v Praze sp.zn. C 274800
e-mail: pocernice@kinisi.cz
tel: +420 725 300 253(4)

Pro provozovnu Nové Butovice
Trained people s.r.o.
IČ: 07979045
sídlem Plkovská 2934/1, 193 00 Praha 9
zapsaná v OR u MS v Praze sp.zn. C 310919
e-mail: butovice@kinisi.cz
tel: +420 725 300 254

(dále také jako „Poskytovatel“)

  1. Úvodní ustanovení

    1. Tyto všeobecné obchodní podmínky Poskytovatele (dále jen „VOP“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti s poskytováním služeb ze strany poskytovatele.
    2. Poskytovatel je provozovatelem nestátního zdravotnického zařízení a poskytovatelem zdravotních služeb ve smyslu zákona č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách.
    3. Poskytovatel je provozovatelem webové stránky www.kinisi.cz (dále jen „Web“).
    4. Poskytovatel je oprávněn poskytovat zdravotní služby, jejichž aktuální seznam je dostupný na Webu, jakož i služby s výše uvedeným přímo související (např. rezervační, administrativní a organizační služby) (dohromady jako „Služby“).
    5. Tyto VOP upravují podmínky poskytování Služeb v rozsahu neupraveném zákonem o zdravotních službách a občanským zákoníkem a mají před nimi přednost v rozsahu umožněném právním řádem. Tyto VOP upravují vzájemná práva a povinnosti vzniklá na základě smlouvy o poskytování služeb („dále jen Smlouva“) mezi Poskytovatelem a fyzickou osobou (Vámi), která má zájem o poskytnutí Služeb („Klient“) poskytování Služeb klientům Poskytovatele. Tyto VOP jsou nedílnou součástí Smlouvy. Poskytovatel a Klient spolu mohou ujednat i odlišné podmínky, v takovém případě mají tyto specifické podmínky přednost před VOP.
  2. Předmět Smlouvy

    1. Předmětem Smlouvy je zejména povinnost Poskytovatele rezervovat pro Klienta termín poskytnutí Služby (vč. personálních a prostorových kapacit, jakož i organizačního zázemí), umožnit mu Službu využít a poskytnout Službu řádně a včas, na druhé straně je Klient povinen rezervovanou Službu využít, zaplatit Poskytovateli cenu uvedenou v aktuálním ceníku na Webu či sdělenou na recepci provozovny, popř. uhradit storno poplatek v případě nevyužití stornované Služby.
  3. Rezervace a poskytování Služeb

    1. K uzavření Smlouvy a rezervaci Služeb dochází vytvořením rezervace v on-line rezervačním systému Poskytovatele umístěném na Webu; telefonickou objednávkou, vyplněním kontaktního formuláře, odesláním e-mailu na kontaktní e-mail Poskytovatele, popř. osobním objednáním v místě provozovny, a jejich potvrzením Poskytovatelem (např. potvrzovacím e-mailem nebo souhlasným projevem vůle v případě telefonické či osobní objednávky ze strany oprávněného zástupce Poskytovatele, zejm. recepce).
    2. V rámci rezervace je Klient povinen Poskytovateli sdělit povinné údaje, aby mohlo dojít k Rezervaci a poskytnutí Služby. Údaje sdělené Klientem jsou Poskytovatelem považovány za správné. Klient má také možnost vytvořit uživatelský účet pro budoucí snadné přihlašování.
    3. Má-li Služba povahu zdravotní služby, pak je Klient současně s prvním poskytnutím Služby u Poskytovatele poučen o dalších právech a povinnostech vyplývajících ze zákona o zdravotních službách a souvisejících, a to zejm. v rámci tzv. informovaného souhlasu.
    4. Nevyplývá-li z povahy věci jinak, je Služba poskytována v místě zvolené provozovny.
    5. V případě, že si Klient vytvoří rezervaci termínu sám prostřednictvím online rezervačního formuláře, plně zodpovídá za správnost časových a osobních údajů, jakožto správný výběr provozovny. V případě takto vytvořené chybné rezervace se dále postupuje podle odstavce V.
    6. Klient bere na vědomi, že ačkoliv si rezervuje Služby u konkrétních fyzioterapeutů, tato rezervace je pouze indikativní a závisí na dostupnosti a kapacitách daného fyzioterapeuta, tj. Poskytovatel je z personálních a kapacitních důvodů oprávněn jednostranně zaměnit příslušného fyzioterapeuta pro konkrétní Službu, avšak vždy za fyzioterapeuta s alespoň stejnou kvalifikací. Změna fyzioterapeuta není důvodem pro bezplatné zrušení objednané Služby. [JV1]
    7. Klienti souhlasí s účastí ve Věrnostním programu Poskytovatele „Kinisi+“ jehož bližší podmínky jsou uvedené na Webu v sekci Věrnostní program. Pro Klienty z účasti v tomto programu neplynou žádné další povinnosti, Klientovi jsou pouze za určité úkony přičítány věrnostní body, které lze uplatnit jako kredit či slevu na Služby (dále také jako „Kinisi+“).[JV2]
  4. Úhrada ceny, dárkové poukazy a zvýhodněné balíčky

    1. Aktuálně platné ceny jsou uvedeny vždy na recepci příslušné provozovny, popř. v rámci rezervačního systému na Webu. Ceny jsou uvedeny včetně DPH, včetně zákonem stanovených poplatků.
    2. Nejsou účtovány žádné dodatečné náklady na telekomunikační prostředky
    3. Možnosti platby jsou popsány v rámci rezervačního procesu na Webu, dále je možno platit bankovním převodem, zaměstnaneckými benefity (uvedenými na Webu v sekci Partneři), věrnostními body v rámci Kinisi+, nebo kartou či v hotovosti na recepci provozovny.
    4. Je-li Klient držitelem dárkového poukazu (voucheru) na určitou částku, lze jej uplatnit na jakoukoliv Službu. Nevyčerpaná částka je nevratná, lze však převést na další Službu, popř. lze využít v rámci věrnostního programu Kinisi+ za podmínek uvedených na Webu v sekci Ceník / Věrnostní program Kinisi+.
    5. Balíček na služby za zvýhodněnou cenu (dle možností uvedených na Webu nebo na recepci příslušené provozovny) je platný 1 kalendářní rok od data zakoupení. Zvýhodněný balíček je nepřenosný, ledaže Klient uvede osobu/y blízkou/é již při jeho zakoupení. Po uplynutí platnosti nevyčerpání balíčku na služby za zvýhodněnou cenu, není Poskytovatel povinen Klientovi vrátit prostředky za nevyužité terapie. Obdobně, v případě nevyčerpání balíčku na služby za zvýhodněnou cenu (tj. nevyužití všech terapií) během jeho platnosti, nevzniká Klientovi nárok na vrácení prostředků za nevyužité terapie.
  5. Storno podmínky

    1. Klient je oprávněn objednanou (rezervovanou) Službu kdykoliv zrušit, a to za podmínek uvedených níže:

      1. učiní-li tak více než 72 hodin před plánovaným uskutečněním rezervované Služby, je toto zrušení (storno) zdarma; pokud Službu rezervoval online, budou finanční prostředky automaticky nahrány do věrnostního programu Kinisi+ (v tomto případě je na základě písemné žádosti možno věrnostní body převést zpět do měny a zaslat zpět na bankovní účet, ze kterého byla online rezervace provedena),
      2. zruší-li Klient objednanou Službu v rozmezí 72-24 hodin před plánovaným uskutečněním rezervované Služby, je toto zrušení (storno) zdarma, avšak finanční prostředky budou v tomto případě vráceny pouze jako věrnostní body v rámci Kinisi+ bez nároku na jejich vyplacení v penězích,
      3. zruší-li Klient objednanou Službu méně jak 24 hodin před plánovaným uskutečněním rezervované Služby, je povinen Poskytovateli uhradit smluvní pokutu ve výši 60 % ceny objednané Služby (v době rezervace).

      Za zrušení objednané služby se považuje i situace, kdy se Klient bez jakékoliv předešlé omluvy včas nedostaví na řádně objednanou Službu.

      Upozornění:
      Je-li storno oznámeno v den předcházející víkendu či státního svátku po 15:00, bude toto storno považováno za doručené Poskytovateli až nejbližší následující pracovní den v 7:00.

    2. Smluvní pokuta za zrušenou rezervaci bude vyúčtována daňovým dokladem, který může být předán přímo Klientovi, dostaví-li se na pracoviště, nebo zaslán elektronicky (emailem) na jeho kontakty a je splatná nejpozději do 14 dnů ode dne odeslání (nebo předání) daňového dokladu klientovi. Hradil-li Klient cenu objednané Služby předem, je srozuměn s tím, že je Poskytovatel smluvní pokutu jednostranně započíst na takto uhrazenou částku.
  6. Závěrečná ustanovení

    1. Veškerá ujednání mezi Klientem a Poskytovatelem se řídí právním řádem České republiky. Pokud vztah založený smlouvou obsahuje mezinárodní prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí právem České republiky. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
    2. Klient tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
    3. Smlouva včetně VOP je archivována Poskytovatelem v elektronické podobě.
    4. Znění VOP může Poskytovatel jednostranně měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění VOP.
    5. Tyto VOP a Smlouva se uzavírají v českém jazyce.
    6. Smlouva je uzavírána na dobu určitou, do doby splnění povinností Poskytovatele a Klienta ze Smlouvy vyplývající.
    7. Ochrana osobních údajů je řešena samostatným dokumentem, který naleznete na webových stránkách www.kinisi.cz.

Tyto Všeobecné obchodní podmínky (VOP) nabývají účinnosti dnem: 26.6.2025

0 awesome comments!