Všeobecné obchodní podmínky pro služby Kinisi
Všeobecné obchodní podmínky KINISI poskytování služeb péče o zdraví a souvisejících služeb v provozovnách Horní Počernice a Nové Butovice.
Poskytovatelem se rozumí (v závislosti na místě poskytování služeb)
Pro provozovnu Horní Počernice
Kinisi s.r.o.
IČ: 06024700
sídlem Plkovská 2934/1, 193 00 Praha 9
zapsaná v OR u MS v Praze sp.zn. C 274800
e-mail: pocernice@kinisi.cz
tel: +420 725 300 253(4)
Pro provozovnu Nové Butovice
Trained people s.r.o.
IČ: 07979045
sídlem Plkovská 2934/1, 193 00 Praha 9
zapsaná v OR u MS v Praze sp.zn. C 310919
e-mail: butovice@kinisi.cz
tel: +420 725 300 254
(dále také jako „Poskytovatel“)
Úvodní ustanovení
- Tyto všeobecné obchodní podmínky Poskytovatele (dále jen „VOP“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti s poskytováním služeb ze strany poskytovatele.
- Poskytovatel je provozovatelem nestátního zdravotnického zařízení a poskytovatelem zdravotních služeb ve smyslu zákona č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách.
- Poskytovatel je provozovatelem webové stránky www.kinisi.cz (dále jen „Web“).
- Poskytovatel je oprávněn poskytovat zdravotní služby, jejichž aktuální seznam je dostupný na Webu, jakož i služby s výše uvedeným přímo související (např. rezervační, administrativní a organizační služby) (dohromady jako „Služby“).
- Tyto VOP upravují podmínky poskytování Služeb v rozsahu neupraveném zákonem o zdravotních službách a občanským zákoníkem a mají před nimi přednost v rozsahu umožněném právním řádem. Tyto VOP upravují vzájemná práva a povinnosti vzniklá na základě smlouvy o poskytování služeb („dále jen Smlouva“) mezi Poskytovatelem a fyzickou osobou (Vámi), která má zájem o poskytnutí Služeb („Klient“) poskytování Služeb klientům Poskytovatele. Tyto VOP jsou nedílnou součástí Smlouvy. Poskytovatel a Klient spolu mohou ujednat i odlišné podmínky, v takovém případě mají tyto specifické podmínky přednost před VOP.
Předmět Smlouvy
- Předmětem Smlouvy je zejména povinnost Poskytovatele rezervovat pro Klienta termín poskytnutí Služby (vč. personálních a prostorových kapacit, jakož i organizačního zázemí), umožnit mu Službu využít a poskytnout Službu řádně a včas, na druhé straně je Klient povinen rezervovanou Službu využít, zaplatit Poskytovateli cenu uvedenou v aktuálním ceníku na Webu či sdělenou na recepci provozovny, popř. uhradit storno poplatek v případě nevyužití stornované Služby.
Rezervace a poskytování Služeb
- K uzavření Smlouvy a rezervaci Služeb dochází vytvořením rezervace v on-line rezervačním systému Poskytovatele umístěném na Webu; telefonickou objednávkou, vyplněním kontaktního formuláře, odesláním e-mailu na kontaktní e-mail Poskytovatele, popř. osobním objednáním v místě provozovny, a jejich potvrzením Poskytovatelem (např. potvrzovacím e-mailem nebo souhlasným projevem vůle v případě telefonické či osobní objednávky ze strany oprávněného zástupce Poskytovatele, zejm. recepce).
- V rámci rezervace je Klient povinen Poskytovateli sdělit povinné údaje, aby mohlo dojít k Rezervaci a poskytnutí Služby. Údaje sdělené Klientem jsou Poskytovatelem považovány za správné. Klient má také možnost vytvořit uživatelský účet pro budoucí snadné přihlašování.
- Má-li Služba povahu zdravotní služby, pak je Klient současně s prvním poskytnutím Služby u Poskytovatele poučen o dalších právech a povinnostech vyplývajících ze zákona o zdravotních službách a souvisejících, a to zejm. v rámci tzv. informovaného souhlasu.
- Nevyplývá-li z povahy věci jinak, je Služba poskytována v místě zvolené provozovny.
- V případě, že si Klient vytvoří rezervaci termínu sám prostřednictvím online rezervačního formuláře, plně zodpovídá za správnost časových a osobních údajů, jakožto správný výběr provozovny. V případě takto vytvořené chybné rezervace se dále postupuje podle odstavce V.
- Klient bere na vědomi, že ačkoliv si rezervuje Služby u konkrétních fyzioterapeutů, tato rezervace je pouze indikativní a závisí na dostupnosti a kapacitách daného fyzioterapeuta, tj. Poskytovatel je z personálních a kapacitních důvodů oprávněn jednostranně zaměnit příslušného fyzioterapeuta pro konkrétní Službu, avšak vždy za fyzioterapeuta s alespoň stejnou kvalifikací. Změna fyzioterapeuta není důvodem pro bezplatné zrušení objednané Služby. [JV1]
- Klienti souhlasí s účastí ve Věrnostním programu Poskytovatele „Kinisi+“ jehož bližší podmínky jsou uvedené na Webu v sekci Věrnostní program. Pro Klienty z účasti v tomto programu neplynou žádné další povinnosti, Klientovi jsou pouze za určité úkony přičítány věrnostní body, které lze uplatnit jako kredit či slevu na Služby (dále také jako „Kinisi+“).[JV2]
Úhrada ceny, dárkové poukazy a zvýhodněné balíčky
- Aktuálně platné ceny jsou uvedeny vždy na recepci příslušné provozovny, popř. v rámci rezervačního systému na Webu. Ceny jsou uvedeny včetně DPH, včetně zákonem stanovených poplatků.
- Nejsou účtovány žádné dodatečné náklady na telekomunikační prostředky
- Možnosti platby jsou popsány v rámci rezervačního procesu na Webu, dále je možno platit bankovním převodem, zaměstnaneckými benefity (uvedenými na Webu v sekci Partneři), věrnostními body v rámci Kinisi+, nebo kartou či v hotovosti na recepci provozovny.
- Je-li Klient držitelem dárkového poukazu (voucheru) na určitou částku, lze jej uplatnit na jakoukoliv Službu. Nevyčerpaná částka je nevratná, lze však převést na další Službu, popř. lze využít v rámci věrnostního programu Kinisi+ za podmínek uvedených na Webu v sekci Ceník / Věrnostní program Kinisi+.
- Balíček na služby za zvýhodněnou cenu (dle možností uvedených na Webu nebo na recepci příslušené provozovny) je platný 1 kalendářní rok od data zakoupení. Zvýhodněný balíček je nepřenosný, ledaže Klient uvede osobu/y blízkou/é již při jeho zakoupení. Po uplynutí platnosti nevyčerpání balíčku na služby za zvýhodněnou cenu, není Poskytovatel povinen Klientovi vrátit prostředky za nevyužité terapie. Obdobně, v případě nevyčerpání balíčku na služby za zvýhodněnou cenu (tj. nevyužití všech terapií) během jeho platnosti, nevzniká Klientovi nárok na vrácení prostředků za nevyužité terapie.
Storno podmínky
-
Klient je oprávněn objednanou (rezervovanou) Službu kdykoliv zrušit, a to za podmínek uvedených níže:
- učiní-li tak více než 72 hodin před plánovaným uskutečněním rezervované Služby, je toto zrušení (storno) zdarma; pokud Službu rezervoval online, budou finanční prostředky automaticky nahrány do věrnostního programu Kinisi+ (v tomto případě je na základě písemné žádosti možno věrnostní body převést zpět do měny a zaslat zpět na bankovní účet, ze kterého byla online rezervace provedena),
- zruší-li Klient objednanou Službu v rozmezí 72-24 hodin před plánovaným uskutečněním rezervované Služby, je toto zrušení (storno) zdarma, avšak finanční prostředky budou v tomto případě vráceny pouze jako věrnostní body v rámci Kinisi+ bez nároku na jejich vyplacení v penězích,
- zruší-li Klient objednanou Službu méně jak 24 hodin před plánovaným uskutečněním rezervované Služby, je povinen Poskytovateli uhradit smluvní pokutu ve výši 60 % ceny objednané Služby (v době rezervace).
Za zrušení objednané služby se považuje i situace, kdy se Klient bez jakékoliv předešlé omluvy včas nedostaví na řádně objednanou Službu.
Upozornění:
Je-li storno oznámeno v den předcházející víkendu či státního svátku po 15:00, bude toto storno považováno za doručené Poskytovateli až nejbližší následující pracovní den v 7:00. - Smluvní pokuta za zrušenou rezervaci bude vyúčtována daňovým dokladem, který může být předán přímo Klientovi, dostaví-li se na pracoviště, nebo zaslán elektronicky (emailem) na jeho kontakty a je splatná nejpozději do 14 dnů ode dne odeslání (nebo předání) daňového dokladu klientovi. Hradil-li Klient cenu objednané Služby předem, je srozuměn s tím, že je Poskytovatel smluvní pokutu jednostranně započíst na takto uhrazenou částku.
-
Závěrečná ustanovení
- Veškerá ujednání mezi Klientem a Poskytovatelem se řídí právním řádem České republiky. Pokud vztah založený smlouvou obsahuje mezinárodní prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí právem České republiky. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
- Klient tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
- Smlouva včetně VOP je archivována Poskytovatelem v elektronické podobě.
- Znění VOP může Poskytovatel jednostranně měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění VOP.
- Tyto VOP a Smlouva se uzavírají v českém jazyce.
- Smlouva je uzavírána na dobu určitou, do doby splnění povinností Poskytovatele a Klienta ze Smlouvy vyplývající.
- Ochrana osobních údajů je řešena samostatným dokumentem, který naleznete na webových stránkách www.kinisi.cz.
Tyto Všeobecné obchodní podmínky (VOP) nabývají účinnosti dnem: 26.6.2025